مکالمات دیالوگ محور

زبان های خارجی | دوره های تخصصی زبان انگلیسی-کارگاه های آموزشی | کارگاه های تخصصی گرامر انگلیسی
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
20 جلسه
روزهای برگزاری:
دوشنبه - پنج شنبه
زمان برگزاری:
16:30 الی 18:15
مهلت ثبت نام: 1403/04/11 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

تاریخ شروع: 1403/04/11
تاریخ پایان: 1403/06/26
قیمت دوره: 1,750,000 تومان

فراگیران عموما با هدف یادگیری زبان انگلیسی در کلاسهای ترمیک شرکت می کنند، و لذا در این راستا، منابع درسی ارائه شده، تمامی مهارتهای چهارگانه زبان (شنیدار، مکالمه، خواندن، و نوشتن) و اجزای سه گانه زبان (تلفظ، لغت، و دستور زبان) را پوشش می دهند تا این مهم تحقق یابد. ولی بدیهیست که هدف اصلی و غایی اکثر فراگیران، تسلط به مکالمه زبان می باشد و آرزو دارند به درجه ای برسند که بتوانند بطور روان و صحیح صحبت کرده و منظور خود را به درستی به مخاطب منتقل کنند.

دوره مکالمات دیالوگ محور، همانطوری که از نامش پیداست، این فرصت را برای فراگیران سطح متوسط به بالا فراهم می کند تا بتوانند در یک محیط کاملا انگلیسی و دوستانه، مهارت مکالمه خود را تقویت کرده و براحتی صحبت کنند. استفاده از تکنیکهای متعدد تمرین مکالمه در کلاس، باعث می شود فراگیران به تدریج، تغییرات ملموس در توانایی مکالمه خویش را حس کرده و در پایان دوره، بهبود و پیشرفت در مهارت صحبت کردن را تجربه کنند.

در این دوره، فراگیران یاد می گیرند چگونه در موقعیتهای مختلف روزمره بتوانند مکالمات کوتاه انجام دهند. یکی از جنبه های جذاب این دوره، آموزش توانایی مکالمه در دو قالب رسمی و عامیانه می باشد که باعث می شود فراگیران، توانایی صحبت در موقعیتهای متفاوت را بدست آورده و عبارتهای بجا و مناسب بکار ببرند. در ضمن، با یادگیری عبارات متداول متعدد در هر موقعیت، فراگیران یاد می گیرند که در مکالمات خود تنوع ایجاد کرده و از صحبتهای کلیشه ای و تکراری پرهیز کنند.

تنوع موضوعات ارائه شده در این دوره، همینطور آشنایی با اصطلاحات روزمره و کاربردی بر جذابیت این دوره می افزاید و می تواند کمکی بر درک فیلمها و سریالهای زبان اصلی باشد.

.

.

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.

لیست کلاس های دسته بندی کارگاه های تخصصی گرامر انگلیسی
گرامر سطح متوسطه
محمدرضا وحدت نیا
شروع دوره:
1403/04/11
روزهای برگزاری:
دوشنبه - پنج شنبه
ساعات جلسات:
18:30 الی 20:15
هزینه: 1,750,000 تومان