نرم افزار ارزیابی پروژه های اقتصادی با Comfar III - شنبه دوشنبه 20-17

کامپیوتر | نرم افزارهای اقتصادی و آماری | نرم افزار ارزیابی پروژه های اقتصادی با Comfar III
مدت دوره:
30.00 ساعت
تعداد جلسات:
10 جلسه
روزهای برگزاری:
شنبه - دوشنبه
زمان برگزاری:
17:00 الی 20:00

تاریخ پایان ثبت نام: 1403/02/01 - 23:00

تاریخ شروع کلاس: 1403/02/01
تاریخ پایان کلاس: 1403/02/29
قیمت دوره: 2,730,000 تومان

تصمیم گیری در خصوص پذیرش و یا عدم پذیرش یک پروژه، همواره با سوالات زیادی در خصوص ویژگی‌های پروژه و نتایج اجرای آن همراه بوده است. نرم افزار کامفار ابزاری برای ارزیابی اقتصادی پروژه های سرمایه گذاری است که توسط آن می توان شاخص های اقتصادی پروژه‌ها را محاسبه و با قابلیت‌هایی مانند تحلیل حساسیت، تاثیر تغییرات هر یک از پارامترها را بر فرآیند مالی طرح، بررسی کرد و در نهایت در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش یک طرح تصمیم گیری نمود.

 

پیش‌نیاز: آشنایی با Windows

این دوره مناسب چه کسانی است؟

•    مدير عامل سازمان،  مديران پروژه ها و برنامه ها 
•    کارشناسان شاغل در پروژه 
•    مديران و کارشناسان ارشد برنامه ريزي وکنترل پروژه 


اهداف اصلی این دوره چیست؟

•    آشنایی با شیوههای شاخصهای اقتصادی پروژه
•    آشنایی با شیوه تحلیل حساسیت اقتصادی پروژه 
•    آشنایی با شیوه های بررسی تأثیر تغییرات پارامترها در فرآیند مالی


پس از شرکت در این دوره، چه مهارت‌هایی را کسب خواهید کرد؟

توانایی تعریف مشخصه های پروژه
توانایی چیدمان فرآیندهای مدیریت پروژه
توانایی شناخت ساختارهای سازمانی اجرای پروژه


فرصت‌های شغلی پس از گذراندن دوره:

پذیرفتن مسئولیت مدیریت و برنامه ریزی پروژه های مختلف در صنایع،عمرانی،معماری،نفت و ...

در این دوره چه مهارتهایی یاد میگیرید؟

  • ساختار و قسمت های مختلف طرح توجیهی
  • تعريف پروژه، طبقه بندي و تحليل تكميلي
  • تعيين برنامه زمان بندي ساخت و بهره برداري
  • تعريف محصولات طرح
  • تعريف واحدهاي پولي مورد نياز
  • محاسبه خالص ارزش فعلی سرمایه گذاری (NPV) و ارتباط آن با نرخ بازگشت داخلی سرمایه (IRR)
  • نرخ تنزيل و كاربرد آن
  • ورود اطلاعات هزينه سرمايه گذاري، استهلاك و بهره برداري
  • برنامه توليد و فروش
  • انجام محاسبات و گرفتن خروجي ها
  • معرفي تحليل اقتصادي طرح ها
  • محاسبه نقطه بازگشت و IRR
  • تجزيه و تحليل خروجي ها
  • نحوه تعیین قیمت فروش بر اساس استراتژی شرکت و ارتباط آن با بازار هدف
  • نحوه تعیین قیمت فروش بر اساس استراتژی شرکت و ارتباط آن با بازار هدف
  • تعريف كاربر جديد در نرم افزار و پروفايل هاي امنيتي در نرم افزار
  • تجزيه و تحليل تورم در طرح ها
  • جريانات نقدي به منظور برنامه ريزي مالي
  • معرفي طرح هاي مشاركتي
  • آنالیز حساسیت، بررسی تاثیر تغییرات هم زمان پارامترهای ورودی بر نرخ بازگشت سرمایه

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.

کلیه حقوق متعلق به جهاد دانشگاهی است. نقل مطالب با ذکر منبع مجاز است. قدرت گرفته از نما (نرم افزار مدیریت آموزش)