دوره بحث آزاد به زبان انگلیسی Free Discussion-(برای سطوح Upper intermediate و بالاتر)-کدA

زبان های خارجی | دوره های تخصصی زبان انگلیسی-کارگاه های آموزشی | دوره بحث آزاد به زبان انگلیسی
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
10 جلسه
روزهای برگزاری:
دوشنبه
زمان برگزاری:
16:30 الی 20:15
مهلت ثبت نام: 1402/04/26 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

ظرفیت باقیمانده: 2
تاریخ شروع: 1402/04/12
تاریخ پایان: 1402/06/20
قیمت دوره: 1,150,000 تومان

بحث آزاد به زبان انگلیسی

فراگیران سطوح متوسط و پیشرفته دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی نیاز به فرصت‌های بیشتری برای تمرین مکالمه و استفاده عملی از مهارت‌های زبانی خود دارند.اغلب زبان‌آموزان از این موضوع شکایت دارند که در کلاس‌های زبان عمومی به اندازه‌ای که باید نمی‌توانند صحبت کنند و دلیل آن اختصاص دادن زمان بیشتری از زمان کلاس به آموزش است و اگر هم زمانی برای صحبت باشد، به علت تعداد زیاد افراد در کلاس، زمان کمی برای صحبت هر فراگیر باقی می‌ماند. از این رو کلاس‌های بحث آزاد یاFree Discussion  پایه‌گذاری شدند تا فراگیران این دوره آموزشی به صورت جداگانه بتوانند در کلاس شرکت کرده و زمان بیشتری را به صورت موضوعی محور صحبت کنند.

آنها با شرکت در دوره آموزشی بحث آزاد به زبان انگلیسی می‌توانند به درون‌سازی ساختارها، واژگان و اصطلاحات پیش‌آموخته زبانی و غیرفعال ذهنی خود پرداخته و خود را در مهارت گفتاری و شنیداری توانمندتر سازند و از سوی دیگر برخی از فارغ‌التحصیلان دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی به دلیل عدم ارتباط با زبان انگلیسی به ویژه عدم استفاده از مهارت گفتاری به مرور آموخته‌های خود را فراموش می‌کنند. دوره مکالمه و بحث آزاد زبان انگلیسی برای زبان‌آموزانی طراحی گردیده که قصد دارند تا با تمرین بیشتر و مداوم و فارغ از مهارت‌های دیگر زبانی، به روانی کلام، تصحیح اشتباهات و فعال شدن بیشتر دانش زبانی خویش بپردازند.

دوره‌های آموزشی بحث آزاد به زبان انگلیسی می‌تواند به تثبیت و تقویت مهارت گفتاری این دسته از افراد نیز کمک کند.

هدف:

هدف این دوره تمرین و تقویت مهارت گفتاری فراگیران است.

در این دوره فراگیران با توجه به موضوعات مطرح شده در کلاس و موضوعاتی که از قبل آماده شده توسط استاد به بحث و تبادل نظر به زبان انگلیسی تحت نظارت استاد درکلاس می‌پردازند.

همچنین اهداف زیر در این دوره آموزش در طی یک ترم 40 ساعته دنبال می‌شود.

ایجاد موقعیت‌های طبیعی و روزمره به منظور بحث و تبادل نظر

آموزش تمرکز بر موضوع به جای تمرکز بر جزئیات زبان

ایجاد فضایی مناسب برای زبان آموزان با توانش‌های زبانی متفاوت به منظور تعامل بيشتر در زبان انگلیسی با یکدیگر

ایجاد فضایی که زبان‌آموزان به راحتی و بدون دغدغه اشتباهات گرامری، به اظهار نظر بپردازند

بکار گیری اصطلاحات به روز و متداول در زبان انگلیسی در بحث‌ها و موضوعات کلاسی

آشنایی با IDIOMS و ضزب‌المثل‌های گوناگون

ارتقائ سطح واژگان و روان صحبت کردن فراگیران

شرایط پذیرش:

این دوره آموزشی برای بزرگسالان در سطوح متوسط و پیشرفته ارائه می‌گردد و تنها شرط ورود به آن برخورداری از سطح زبانی مورد نیاز که سطح Upper-intermediate برای این دوره می‌باشد.

ساختار آموزشی:

دوره بحث آزاد زبان انگلیسی شامل یک ترم ۴۰ ساعت است و بر اساس محورهای مشخص شده در قسمت سرفصل‌های آموزشی به وضوح توضیح داده شده.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز و استقبال فراگیران تعداد ترم‌های دوره قابل افزایش می‌باشد.

سرفصل ها:

1- آشنا شدن با فراگيران، ايجاد فضاي دوستانه، معرفي و تصويب موضوعات جالب و بحث‌برانگيز براي جلسات در طول ترم (براي انتخاب موضوعات مناسب مي‌توان از سايت‌هايي مانند iteslj.org استفاده کرد.)

2- آماده‌سازي فراگيران براي بحث‌هاي کلاسي و برنامه‌ريزي براي آموزش و تقويت مهارت‌هايي از قبيل ارائه ديدگاه‌ فردي، اثبات ديدگاه فردي، دريافت فرصت براي صحبت در جمع، گوش کردن به ديگران، موافقت يا مخالفت با ديگران، خلاصه‌سازي موضوع مورد نظر و غيره.

3- معرفي اجمالي صنعت فيلم، معرفي تکنيک‌هاي لازم براي تماشا و نقد فيلم و اظهار نظر در مورد آن و معرفي و تصويب چند فيلم مناسب که فراگيران آنها را خارج از کلاس تماشا کرده و خود را براي بحث‌هاي کلاسي مربوطه آماده مي‌کنند (لازم است در انتخاب فيلم‌ها موازين ديني و ملي مورد توجه قرار گيرد و در صورت نياز اصلاحات لازم در مورد آنها صورت گيرد.)

4- معرفي اجمالي ادبيات داستاني، معرفي تکنيک‌هاي لازم براي مطالعه و نقد داستان و اظهار نظر در مورد آن و معرفي و تصويب چند رمان يا داستان کوتاه مناسب که فراگيران آنها را خارج از کلاس مطالعه کرده و خود را براي بحث‌هاي کلاسي مربوطه آماده مي‌کنند.

5- معرفي اجمالي تکنيک‌هاي لازم براي بهره‌برداري از منابع شنيداري و اظهار نظر در مورد آنها و معرفي و تصويب چند منبع شنيداري مناسب که فراگيران مطالب آنها را خارج از کلاس گوش کرده و خود را براي بحث‌هاي کلاسي مربوطه آماده مي‌کنند.

6- ارائه و استفاده از تصاوير مناسب براي بحث و صحبت در خصوص برخي کاربردهاي زبان مانند مقايسه، مقابله و غيره (براي انتخاب تصاوبر مناسب مي‌توان به سايت‌هايي از قبيل EL TPICS  مراجعه کرد.)

7- بحث و بررسي اشتباهات تلفظي، ساختاري و واژگاني فراگيران و ارائه راه‌کارهاي لازم.

  1. کیاوش حافظی: با عرض سلام و خسته نباشید این کلاس بدون اغراق عالی بود. حیف که ظاهرا در ترم های آینده موضوعات مطرح شده در همین کلاس تکرار می شود وگرنه مایل بودم دوباره در این کلاس با مدیریت قوی سرکار خانم رزاقی شرکت کنم. مهارت مکالمه ایشان بسیار قوی بود. رفتارهایشان نیز محترمانه بود. به رغم اینکه همه صندلی های کلاس در بعضی از جلسات پر بود اما به خوبی می توانستند کلاس را مدیریت کنند. کمتر استادی تا این اندازه مهارت دارد.


لیست کلاس های دسته بندی دوره بحث آزاد به زبان انگلیسی
دوره بحث آزاد به زبان انگلیسی Free Discussion-(برای سطوح Upper intermediate و بالاتر)-کدB
مریم حیدرزاده
شروع دوره:
1403/01/30
روزهای برگزاری:
پنج شنبه
ساعات جلسات:
08:30 الی 12:15
هزینه شرکت در دوره:‌ 1,650,000 تومان
Speaking combination 2  (مکالمه برای سطوح Intermediate)کدA
مریم منصوری فر
شروع دوره:
1403/01/20
روزهای برگزاری:
دوشنبه
ساعات جلسات:
16:30 الی 20:15
هزینه شرکت در دوره:‌ 1,500,000 تومان