ترکی استانبولی ترم4

زبان های خارجی | دوره های زبان های غیرانگلیسی | ترکی استانبولی
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
10 جلسه
روزهای برگزاری:
جمعه
زمان برگزاری:
10:00 الی 13:45
مهلت ثبت نام: 1402/04/15 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

تاریخ شروع: 1402/04/16
تاریخ پایان: 1402/06/17
قیمت دوره: 950,000 تومان

زبان تركي استانبولي

زبان تركي استانبولي يكي از زبانهاي شاخه جنوب غربي زبان تركي است و از رايجترين آنها ميباشد كه جغرافياي آن بيشتر تركيه و قبرس شمالي را در برميگيرد. لذا، جهت برقراري روابط سالم با تركيه به عنوان يكي از همسايگان مهم ايران در زمينه هاي ارتباطات ، تجارت ، صنعت، توريسم و آموزش به دانشجويان مشغول به تحصیل در این كشور، برگزاري دور آموزشي زبان تركي استانبولي ضروري ميباشد.

 

 

هدف:
هدف اين دوره آموزش مهارتهاي چهارگانه زبان تركي استانبولي (گفتار، شنيدار، نوشتار و خواندن) با تأكيد ويژه بر آموزش مكالمه اين زبان است.
شرايط پذيرش:
اين دوره آموزشي براي نوجوانان و بزرگسالان برگزار ميشود. لازم است داوطلبين در صورت برخورداري از زمينة قبلي آموزش زبان تركي استانبولي ، در آزمون ورودي شركت كرده و از سطح مربوطه به ادامه يادگيري بپردازند.
ساختار آموزشي:
دوره زبان تركي استانبولي شامل 480 ساعت آموزشي است كه اي 12 ترم 12 هفته اي برگزار ميگردد.

نحوه ارزشيابي:
ارزشيابي فراگيران براساس آزمونهاي ميانترم و پايانترم كتبي، آزمون شفاهي پايانترم، و عملكرد ترمي صورت مي گيرد. سوالات امتحاني به گونه اي طراحي ميشود كه تمام موارد آموزشي در طول ترم از جمله بخشهاي شنيداري، نوشتاري، گفتاري، گرامر، لغت و تلفظ را شاما میشود. با توجه به اهمیت مکالمه در دوره بزرگسالان، برگزاري امتحانات شفاهي از جايگاه ويژه اي برخوردار است و ضرورت دارد با نهايت دقت و حوصله انجام شود.
نحوه توزيع نمرات به شرح زير است:
1. ميانترم: 25 امتياز (سوالات آزمون ميانترم واژگان، دستور زبان، تلفظ، خواندن و درک مطلب و شنيدار و درک مطلب را مورد ارزشيابي قرار ميدهد.)
2. پايانترم: 40 امتياز (30 امتياز از اين آزمون مربوط به واژگان، دستور زبان، تلفظ، خواندن و درک مطلب و شنيدار بوده و 10 امتياز ديگر مربوط به نوشتار ميباشد كه بر اساس مطلب و مقاله نوشته شد توسط زبان آموزان ارزشيابي ميشود.)
3. آزمون شفاهي و عملكرد در طول ترم: 35 امتياز.
شرايط قبولي:
شرط قبولي در هر سطح كسب 70 درصد از مجموع 100 امتياز دوره است.

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.