فرصت ثبت نام به پایان رسیده
ظرفیت باقیمانده: 0دوره زبان انگلیسی بزرگسالان
گسترش ارتباطات و ضرورت برقراري روابط ميان ملل مختلف، اهميت فراگيري زبان هاي خارجي را بيش از پيش اجتناب ناپذير ساخته است. از سوي ديگر، روند رو به رشد علوم مختلف و توسعه تکنولوژي و صنعت، برنامه ريزان را بر آن داشته است كه در تربيت افراد متخصص و كارآمد چارچوبي مدون و مشخص را به منظور برگزاري دوره هاي آموزشي زبان هاي خارجي به ويژه زبان انگليسي در نظر گيرند. از اين رو برگزاري دوره زبان انگليسي بزرگسالان براي پاسخگوبي به نياز موجود در جامعه ضروري به نظر ميرسد.
هدف:
هدف این دوره آموزش مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (گفتار، شنیدار، نوشتار و خواندن) می باشد. از آنجاییکه همه تمرینات و فعالیت های آموزشی مربوط به کتاب های اصلی و مطالب تکمیلی به زبان انگلیسی صورت می گیرد، بطور طبیعی مهارت گفتاری و مکالمه از برجستگی بالا و خاصی برخوردار بوده و فراگیران فرصت لازم را برای تمرین و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا می کنند.
شرایط پذیرش:
این دوره آموزشی برای بزرگسالان برگزار می شود. لازم است داوطلبینی که از زمینه قبلی آموزش زبان انگلیسی برخوردارند در آزمون تعیین سطح کتبی و شفاهی شرکت کرده و براساس نتیجه آزمون،در سطح آموزشی مورد نظر شرکت نمایند.
ساختار آموزشی:
دوره زبان انگلیسی بزرگسالان شامل ساختار زیر میباشد.
ساختار دوره زبان انگلیسی بزرگسالان بر اساس متد آموزشی EIGHT شامل 15 ترم 40 ساعته و در مجموع در برگیرنده 600 ساعت آموزشی است.
محتوای آموزشی و قابلیت های فراگیران پس از اتمام موفق دوره :
فراگیران دوره های آموزشی نیمه فشرده طی مدت زمان 80 ساعت آموزشی کتاب های EIGHT1/A و EIGHT1/B را آموزش خواهند دید که هر کتاب شامل 4 یونیت و هر یونیت متشکل از 4 درس می باشد.
بخش اول کتاب 1A در رابطه با سلام و احوال پرسی می باشد. زبان آموزان پس از اتمام این یونیت قادر خواهند بود خود را معرفی کنند،سلام و احوال پرسی انجام دهند و اسم خود یا اشخاص دیگر را بپرسند و اسامی را اسپل کنند. واژگان این یونیت در رابطه با روش های مختلف سلام و خداحافظی، عناوین جهت خطاب نمودن اشخاص و حروف الفبای انگلیسی می باشد. گرامرهایی که در این یونیت پوشش داده می شوند شامل افعال be، حالت منفی و سوالی آن ها می باشد. هم چنین زبان آموزان ضمایر فاعلی و صفات ملکی و نحوه استفاده از آن ها را آموزش خواهند دید.
بخش دوم از کتاب 1A در رابطه با کشورها و ملیت ها می باشد. پس از اتمام این یونیت زبان آموزان قادر خواهند بود در رابطه با ملیت ها و کشورهای مختلف جمله سازی انجام دهند، سوال بپرسند و پاسخگو باشند. هم چنین می توانند شماره تماس، ایمیل و آدرس یکدیگر را بپرسند و پاسخ دهند. واژگان این یونیت شامل اسامی کشورها، ملیت ها، پایتخت ها و اعداد می باشد. گرامری که پوشش داده می شود شامل سوالات در رابطه با کشورها، ملیت هاو پایتخت ها با استفاده از افعال beو نحوه پرسش و پاسخ در رابطه با شماره تماس، ایمیل و آدرس افراد می باشد.
بخش سوم از این کتاب در رابطه با اشیائی که به صورت روزمره استفاده می کنیم یا در کلاس درس مورد نیاز هستند می باشد. پس از اتمام این یونیت زبان آموزان قادر خواهند بود از اسامی به صورت مفرد و جمع به همراه this, that, these, those استفاده نمایند و مالکیت اشیاء را با استفاده از صفات و ضمایر ملکی مشخص نمایند و هم چنین خواهند توانست در رابطه با مکان اشیاء صحبت نمایند. واژگان این درس شامل اشیاء روزمره، اشیاء موجود در کلاس درس و کلمات مربوط به آموزشگاه زبان می باشد و گرامر این درس نحوه جمله سازی، پرسش و پاسخ با this, that, these, those می باشد. هم چنین نحوه پرسش در رابطه با مالکیت اشیاء و پاسخ با ‘s ، صفات و ضمایر ملکی و نحوه پرسش با where در رابطه با مکان اشیاء و پاسخ با in و on آموزش داده خواهد شد.
بخش چهارم از این کتاب در رابطه با زمان می باشد. پس از اتمام این یونیت زبان آموزان قادر خواهند بود در رابطه با زمان سوال پرسیده و پاسخ دهند. هم چنین می توانند در رابطه با زمان وقوع اتفاقات، ماه ها و فصل ها سوال بپرسند و صحبت نمایند. واژگان این یونیت شامل آموزش اعداد از21 تا 101، زمان های مختلف در طول روز، روزهای هفته، اتفاقات، فصل ها، ماه ها و اعداد ترتیبی می باشد. گرامری که پوشش داده می شود شامل نحوه پرسیدن زمان، روز و ماه اتفاقات خاص و پاسخ با استفاده از حروف اضافه on, in, at می باشد.
یونیت اول از کتاب 1B در رابطه با خانواده بوده و واژگان جهت مکالمه در رابطه با نسبت هاي بين افراد خانواده و توصيف ويژگي هاي فردي و شخصيتي ميباشد. گرامر تدریسی شامل استفاده ازفعل be به همراه کلمه پرسشی who،همچنین How old جهت پرسیدن سن افراد، محل قرارگیری صفت و قید در جمله، نحوه پرسیدن سوال در خصوص ویژگی شخصیتی افراد مي باشد.
یونیت دوم از کتاب 1B شامل آشنايي با فعاليت هاي روزمره بوده و واژگان جهت مکالمه در رابطه با فعالیت های روزمره افراد، انواع فعالیت های محتلف که در اوقات فراغت صورت میگیرد و کارهای روزانه منزل میباشد.گرامر این بخش شامل زمان حال ساده برای بیان روزمرگی ها،نحوه سوالی کردن زمان حال ساده و استفاده از قیود تکرار همراه با زمان حال ساده میباشد.
یونیت سوم از این کتاب شامل آشنايي با مشاغل بوده و واژگان اين بخش جهت مکالمه در رابطه با انواع مشاغل،محل فعالیت هر یک از مشاغل،وظایف هر یک از شغل های نامبرده ميباشد. گرامر این بخش شامل استفاده از کلمات پرسشی when و what در زمان حال ساده و نحوه پرسیدن شغل افراد،استفاده از کلمات پرسشی where و How در زمان حال ساده و هچنین نحوه پرسیدن سوال در خصوص محل کار افراد و نظرات صاحبان مشاغل در خصوص کار مربوطه،جایگاه صفت و قید در جملات و کلمات ربط and ،but و Because جهت بیان دلیل ميباشد.
یونیت چهارم این کتاب شامل آشنايي با مکان ها و امکاناتي که در نزديکي شما وجود دارد بوده و واژگان جهت مکالمه در رابطه با آشنایی با مکان ها و امکانات مختلفی که در همسایگی شما وجود دارد، انواع لوازم نقلیه جهت رفت و آمد به کار مدرسه منزل و سفر، کلمات مربوط به آدرس دهی و مسیرها مي باشد. گرامراین بخش شامل انواع حروف اضافه مکان برای بیان موقعیت هر محل نسبت به محلی دیگر، استفاده از کلمات پرسشی how در زمان حال ساده جهت پرسیدن چگونگی تردد به مکانهای مختلف و نحوه پاسخ دهی آنها، استفاده ازجملات امری برای آدرس دهی و استفاده از there is/are جهت وجودیت میباشد.
برای این کلاس نظری ثبت نشده است.