ثبت نام ترم بهار 1402

1401/12/02 خبری
3406
ثبت نام و تعیین سطح به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد.

ثبت نام ترم بهار 1402 مرکز زبان های خارجی سازمان جهاد دانشگاهی تهران از 8 بهمن 1401 برای کلیه دوره ها امکان پذیر می باشد.

دوره ها شامل : ترمیک کودکان،ترمیک نوجوانان و ترمیک بزرگسالان
ترمیک غیر انگلیسی : آلمانی-فرانسه -ایتالیایی-عربی-ترکی استانبولی-چینی
دوره های تخصصی:TTC-FREE DISCUSSION-SPEAKING
آمادگی آزمون های داخلی و بین المللی: تافل دکتری -CAE-IELTS

 

 

علاقه مندان به ثبت نام در دوره های آموزشی لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشند :
فراگیرانی که برای اولین بار متقاضی شرکت در کلاس های زبان می باشند و زمینه قبلی آموزش زبانهای خارجی نظیر انگلیسی،فرانسه،آلمانی،ترکی استانبولی و عربی را برخوردارند، ضروری ست  که در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و بر اساس نتیجه آزمون،در سطح آموزشی مورد نظر ثبت نام نمایند.بدیهی ست در صورت ثبت نام این طیف از فراگیران بدون هماهنگی و تعیین سطح، ثبت نام آنان فاقد ارزش می باشد.


نحوه تعیین سطح چگونه است؟
به جهت احترام به فراگیران محترم به اطلاع میرساند امکان تعیین سطح به صورت حضوری و یا آنلاین فراهم گشته تا فراگیران بنا به شرایط خود و زمان بندی،در تعیین سطح شرکت نمایند .

 

چگونه برای تعیین سطح ثبت نام نمایم؟
فراگیرانی که نیاز به تعیین سطح دارند،می بایست ابتدا در سامانه اکانت کاربری بسازند-سپس وارد اکانت خود شده و تعیین سطح را ثبت نام نمایند .لذا پس از ساخت کاربری می توانید نوع تعیین سطح خود را مشخص نمایید.


همچنین کلاس ها عموما به صورت آنلاین و یا حضوری در سانس های متنوع صبح ،عصر و آخر هفته ارائه می گردد.لذا لازم است فراگیران در حین انتخاب کلاس ضمن توجه به ساعت برگزاری ،به نحوه ارائه آن که "حضوری و یا آنلاین" است نیز دقت فرمایند و بر اساس شرایط خود، کلاس را انتخاب و اقدام به ثبت نام نمایند.

 به زبان آموزان گرامی و خانواده های محترم آنان پیشنهاد می گردد با توجه به تقاضای زیاد در ثبت نام های ترم بهار و پر شدن ظرفیت زود هنگام کلاس ها،هر چه سریعتر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام فرمائید.
آدرس مرکز(محل برگزاری کلاس ها و انجام فرایند تعیین سطح) : تهران -خیابان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی -کوچه رشتچی.مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی تهران

 

واحد ثبت نام و مشاوره از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 17 پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

🌐 http://www.jtlc.ir

☎️  02166928719