طراحی وب، سئو و دیجیتال مارکتینگ

کامپیوتر

طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ

دوره هایی که در این مرکز آموزش داده می شوند عبارتند از:

Web Design Pack (HTML5-CSS3-Responsive Design with Bootstrap, Java script, jQuery):

با گسترش سریع شبکه  اینترنت در سراسر جهان، اغلب شرکت‌های خصوصی و مراکز دولتی نیازمند متخصصانی هستند که وب سایت مناسب آن‌ها را طراحی و پشتیبانی کنند. امروزه تقریباً تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارای وب سایت هستند و برخی صرفاً فعالیت خود را از طریق مجازی انجام می دهند. 
با درک این مساله دوره Web Design Pack که شامل آموزش کامل, (HTML5-CSS3-Responsive Design with Bootstrap, Java script, jQuery) به همراه آموزش برنامه نویسی سمت client و یا همان کاربر که در آن به بررسی تک تک دستورات برنامه نویسی از طریق آموزش کد نویسی به وسیله javascript و jquery پرداخته شده است، تا به صورت پروژه محور و کاربردی علاقه‌مندان به این حوزه، آموزش‌های لازم را کسب کنند. 
در انتهای دوره انتظار خواهیم داشت که دانشجوها بتوانند سایت‌هایی به صورت کامل ، واکنش گرا و اصولی طراحی کنند. 

Web Development (PHP – MY SQL) : دوره PHP در كنار My SQL امكان برنامه نویسی وب  سمت سرور (Server side programming) را فراهم مي‌كند. بانك اطلاعاتي My SQL يك سيستم بانك اطلاعاتي رابطه‌اي است كه براي ايجاد بانك هاي  تحت وب  به كار مي‌رود. اين سيستم بانك اطلاعاتي از سهولت و امنيت ويژه‌اي برخوردار بوده و پراستفاده ترین بانک اطلاعاتی حال حاضر می باشد.

نرم افزار React js: یکی از بهترین و پرسرعت‌ترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپ متن باز است که برای ایجاد رابط کاربری مخصوص برای برنامه‌های یک صفحه استفاده می‌شود. این برای مدیریت لایه‌های نمایشی برای برنامه‌های وب و تلفن همراه استفاده می‌شود. React ابتدا توسط یک مهندس نرم افزاری برای فیس بوک یعنی Jordan Walke ساخته شد و در ماه فوریه 2011 و درInstagram.com در سال 2012 از آن استفاده شد. برای یادگیری React js شما به دانش پایه ای ازCSS , JavaSeript و HTML نیاز دارید.

آشنایی با دوره کاربردی طراحی سایت با WordPress: امروزه داشتن سایت برای هر کسب و کار به عنوان ویترین اصلی فعالیت شما یک ضرورت به حساب می‌آید. اما با توجه به زمان بر‌بودن فراگیری زبان‌های برنامه نویسی طراحی وب سایت و‌ نیاز به سرمایه گذاری نیروی انسانی متخصص، طراحی وب سایت با وردپرس مسیری است که در کوتاه مدت می‌تواند، اثر مثبت خود را در کسب و کار شما بگذارد. سیستم وردپرس به دلیل مزایایی چون نصب و راه‌اندازی آسان، جامعه توسعه دهندگان گسترده، انعطاف پذیری بالا جهت شخصی سازی و بروزرسانی مداوم، این امکان را ایجاد می‌کند تا صاحب یک سایت پویا و مؤثر درکسب‌وکار و ایجاد برندیگ خود باشید. پیش نیاز این دوره،آشنایی با HTML , CSS می باشد. شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره قادر خواهند بود یک‌وب سایت‌ شخصی شرکتی‌ یا فروشگاه‌ آنلاین را با استفاده از وردپرس، طراحی، راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی نمایند. 

دوره سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) : سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند. بازم اینترنت و فضای مجازی! دنیا تغییر کرده، سبک زندگی‌ها به سمت خرید و استفاده از خدمات به صورت اینترنتی پیش رفته. همون مشتری‌های شما که یه زمانی برای پیدا کردنتون کل خیابون‌ها رو گشته بودن حالا با چند تا سرچ و کلیک همه‌ی رقیب‌ها رو ریال به ریال مقایسه می‌کنن و بین ده‌ها سایت و صفحه‌ی مجازی به بهترین کالا یا خدمات مورد نظرشون پول میدن. هم زمان شون هدر نمیره، هم پول شون و جای درست هزینه می‌کنن و اگر راضی باشن این مسیر ساده‌ رو هیچ وقت از دست نمیدن، بازم اینترنتی کارشون و راه میندازن. یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال)، داشتن یک وبسایت هست که قوانین سئو در اون رعایت شده باشه. همچین وبسایتی در جستجوهای مشتری بین صدها رقیب جز اولین سایت‌ها نمایان میشه و به راحتی در دسترس مشتری قرار میگیره.  حالا روی سخن ما می‌تونه با همه‌ی بازاریاب‌ها هم باشه. یعنی هر شرکت بزرگ یا برند و هر بازاریاب به وبسایتی که سئو شده باشه نیاز داره تا بتونه بی دغدغه پول دربیاره. با کمک وبسایت می‌تونین کالا و خدماتتون رو به درستی به مشتری معرفی کنید. یا اگر تو حوزه مارکتینگ فعالیت می‌کنید با به کارگیری ترفندهای سئو هر وبسایتی رو بعد از یه مدت مشخص به صدر لیست جستجو‌ها برسونید. در دوره سئو شما با انواع فن های موجود در سئو آشنا خواهید شد و روش های متعددی را برای بهبود رتبه سایتتان خواهید آموخت. برای گذراندن این دوره آشنایی با HTML و CSS مورد نیاز می باشد.دانش وردپرس الزامی نیست اما مفید است.

 فراگیران پس از ارائه پروژه عملی خود در پایان دوره، از مزیت دریافت گواهینامه معتبر جهاد دانشگاهی تهران در رزومه کاری خود بهره مند خواهند شد .

مشاوره: 84651230_02184650 ☎️
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
کانال تلگرام: 🆔 @jtitnews
اینستاگرام: https://www.instagram.com/jtit.ir🌐

س



لیست کلاس های کارگروه طراحی وب، سئو و دیجیتال مارکتینگ مرکز کامپیوتر
Web Design Pack - شنبه دوشنبه چهارشنبه 20-17
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/25
روزهای برگزاری:
شنبه - دوشنبه - چهارشنبه
ساعات جلسات:
17:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 6,950,000 تومان
Web Design Pack - جمعه 14-8
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/31
روزهای برگزاری:
جمعه
ساعات جلسات:
08:00 الی 14:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 6,950,000 تومان
ReactJS - پنج شنبه 14-8
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/30
روزهای برگزاری:
پنج شنبه
ساعات جلسات:
08:00 الی 14:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 4,330,000 تومان
سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) - جمعه 14-8
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/31
روزهای برگزاری:
جمعه
ساعات جلسات:
08:00 الی 14:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 2,730,000 تومان
Web Development  (PHP – MY SQL) - يكشنبه سه شنبه 20-16
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/26
روزهای برگزاری:
یکشنبه - سه شنبه
ساعات جلسات:
16:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 3,900,000 تومان
طراحی کاربردی وب سایت با  WordPress - دوشنبه 20-16
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/27
روزهای برگزاری:
دوشنبه
ساعات جلسات:
16:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 2,700,000 تومان
Web Design Pack
سپیده محرمی
شروع دوره:
1403/02/06
روزهای برگزاری:
پنج شنبه
ساعات جلسات:
14:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 6,950,000 تومان