شش هزار مهندس برای تمدید پروانه اشتغال به کار

1402/11/30 خبری
235
در جهاد دانشگاهی تهران آموزش دیدند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با اخذ مجوز لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهندسان از سال ۸۹ ، تاکنون به مهندسان رشته‌های مختلف اعم از عمران،‌ معماری،‌ برق، ‌مکانیک، ‌شهرسازی،‌ نقشه‌برداری و ترافیک برای ارتقاء پایه، ‌تمدید پروانه و ورود به حرفه توسط اساتید مجرب مورد تأیید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران آموزش‌های لازم را ارائه کرده است.

در همین راستا، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، هم با هدف به‌روز کردن و ارتقاء سطح دانش فنی اعضاء خود، به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام می‌کند.

مهندسان رشته‌های مختلف شامل عمران،‌ معماری،‌ برق، ‌مکانیک، ‌شهرسازی،‌ نقشه‌برداری و ترافیک برای ارتقاء پایه و یا تمدید پروانه اشتغال به کار خود باید دوره‌های آموزشی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی را سپری کنند.

مهندسانی که در آزمون ورود به حرفه(پایه سه صلاحیت اجرا) در رشته‌های معماری و عمران  قبول شده باشند، باید 7 عنوان دوره آموزشی را به‌مدت 84 ساعت سپری کنند که اساتید مجرب مورد تأیید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران این دوره‌های آموزشی را ارائه می‌کنند.

مرکز آموزش‌های تخصصی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تهران هم همین دوره‌های آموزشی را برای مهندسان در رشته‌های فوق‌الذکر برگزار می‌کند و متقاضیان شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند پس از ثبت‌نام و گذراندن آن مدرک معتبر را اخذ کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری دوره‌های «آموزشی – مهارتی» معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به لینک www.jtt.ir مراجعه کنند و یا شماره 84650 -021 تماس بگیرند.